Höstmarknad på Orionskolan 23 september kl 11-15 Skolgården kommer att fyllas med försäljare, musik, akrobatik, fiskdamm, kafé, prova-på-hantverk, med mera. Vi hälsar alla välkomna till Orionskolan på Artillerigatan 8 Visby
Orionskolans höstmarknad är en årlig tradition sedan 13 år. Marknaden arrangeras tillsammans med waldorfförskolorna Riddarsporren och Karlavagnen och är öppen för allmänheten.
Vi skapar en marknad med upplevelser för alla sinnen, marknaden genomsyras av kvalitet, dofter och smaker. Här finns något för alla åldrar, fiskdamm, kafé, mat, lyckohjul, olika uppträdanden på scenen, finfina försäljare med olika produkter som tex ekogrönsaker, hantverk, hemlagat godis, honung, ost mm. Marknaden är gratis att besöka. Alla är välkomna!